A tudományos-civilizációs-marketing buborékok, avagy hogyan alakul át a tudomány áltudománnyá: a lázcsillapítás mint esettanulmány

Egy ismeretterjesztő cikk keretében a szerző, Dobson Szabolcs a tudomány és az áltudomány kérdéskörét járja körül. Ez a témakör sokkal összetettebb, mintsem az „allopátia” és az „alternatív gyógymódok” szokásos szembeállítása. Történelmi szemléletben tekintve (csak így lehetséges tudományos szempontból) egész civilizációnk mérlegre kerül az egészségügy fejlődésének vizsgálata során.

A cikk letölthető a Cikktárból vagy ITT

Facebook
Facebook
Follow by Email
Google+
http://www.gyogyszeresztortenet.hu/blog/2017/09/24/a-tudomanyos-civilizacios-marketing-buborekok-avagy-hogyan-alakul-at-a-tudomany-altudomannya-a-lazcsillapitas-mint-esettanulmany/
RSS